poniedziałek, 10 lutego 2014

яσz∂zιαℓ 1

Pewnego dnia obudziłam się strasznie późno bo o 11:00. Musiałam się pospiesznie ubrać w codzienny strój. Był to pierwszy dzień wakacji, więc wstałam i zeszłam na dół. Na dole czekała na mnie moja siostra ze śniadaniem. Rodzice mi mówili że wyjadą bardzo wcześnie rano i wrócą dopiero za 4 tygodnie. Zostawili nam trochę pieniędzy i powiedzieli że mamy być odpowiedzialne.
- Rodzice już pojechali ?-zapytałam.
- Tak już dawno!-Odpowiedziała mi Wiki.
- Aha okey! Przejdziesz się zaraz jak ogarniemy chatę ?-zapytałam.
- No spoko, spoko.-powiedziała Wiki.
Po tym jak ogarnęłyśmy dom ja razem z siostrą wybrałyśmy się do galerii. Przechodziłyśmy koło sklepu, a Wiki zauważyła prześliczną sukienkę.
- Lena jakie cudo!-krzyknęła wchodząc do sklepu.
- Widzę naprawdę śliczna! Powinnaś ją przymierzyć.-oznajmiłam.
- Ale patrz ile ona kosztuję!- powiedziała smucąc się.
- Spoko ja zapłacę! Idź przymierzyć.-powiedział loczkowaty chłopak w okularach.
- A można widzieć kim jesteś ?-zapytałam z ciekawością, w tym czasie Wiki poszła ją przymierzyć.
- Ja jestem....-w tym momencie wyszła z przymierzalni Wiki.
- I jak wyglądam ?-zapytała ze zdumieniem.
- Wyglądasz ślicznie!-powiedział obcy chłopak. Moja siostra w tym czasie podskoczyła i poszła do przymierzali się przebrać.
- No to w końcu kim jesteś ?-ponownie zapytałam.
- Ja jestem Harry Styles. Błagam tylko nie krzycz.-powiedział zasłaniając się.
-Spokojnie, nie mam zamiaru. To ty jesteś z tego zespołu One Direction.-zapytałam.
-Tak to ja.-odpowiedział mi chłopak.-Powinnaś przymierzyć to.-dodał po chwili chłopak.
Poszłam do przymierzalni siostra już się przebrała i czekała. Po chwili wyszłam z przymierzalni, ujrzałam moją siostrę oczarowaną i nowo poznanego chłopaka zaskoczonego.
- Łał ale zajebiście wyglądasz!- wygarnął Harry.
-Siostra ślicznie ci w tym!- powiedziała moja siostra.
 -Dzięki idę się przebrać.-odpowiedziałam.
 Poszłam się przebrać, gdy wyszłam chłopak od razu do mnie powiedział że mam koniecznie wziąść tą sukienkę. Podeszliśmy do kasy która wybiła dość sporom sumkę.
-Harry obiecuje ci oddamy ci wszystko tylko rodzice muszą przyjechać.-powiedziałam do chłopaka.
-Daj spokój dla mnie to przyjemność zrobić takim ładnym dziewczyną prezent! Pomyślmy że to prezent na wasze urodziny.-powiedział chłopak.
-Dzięki Harry!-powiedziałam z siostrą równocześnie.
Po zakupach zaprosiłyśmy Harr'ego do nas. Podjechaliśmy pod dom, doszliśmy do drzwi i chłopak powiedział żebym się do niego przytuliła, gdy to zrobiłam poczułam jego zapach i położyłam głowe na jego klatce piersiowej. Gdyż miałam powiedzieć że jest cudownie, podeszli do nas paparazzi. Harry się lekko zbulwersował.
-Harry mamy pytanie czy to twoja nowa dziewczyna ?-zapytała redaktorka.
-Tak to moja dziewczyna.-Opowiedział.
-A możesz jakoś to nam udowodnić?-ponownie zapytała redaktorka.
-Tak mogę!-odpowiedział całując mnie w usta. Bardzo mi się to spodobało, udawać dziewczynę Harr'ego Styles'a ale jednak moje serce należało do jego przyjaciela Niall'a.
 Lecz gdy mnie całował poczułam takie coś kiedy nigdy wcześniej nie czułam przy chłopaku. Paparazzi porobiło kilka zdjęć i pojechali.
-Lena bardzo cię przepraszam ale muszę się jakoś wykręcić bo potem by was nachodzili i w ogólę moja kariera by się skończyła, a i jeszcze chłopaki by byli wściekli.-wyprostował wszystko.
-Spoko Spoko to było nawet przyjemne.- odpowiedziałam chłopakowi. Harry razem z Wiki zaczęli się śmiać, a ja do nich dołączyłam. Zdjęłam kurtkę i poszłam z poznanym niedawno chłopakiem do kuchni nalałam pomarańczowego soku i weszliśmy do salonu rozłożyliśmy się wygodnie na kanapie i sączyliśmy powoli sok. Poznaliśmy się lepiej i znaleźliśmy wspólny temat. Po chwili Harry popatrzył na zegarek i powiedział.
-Woow! Która to godzina wiecie co ja będę musiał iść- powiedział.
-Aha! Szkoda fajnie się gadało.-opowiedziałam.
-Może wpadniecie, jutro wieczorem do nas robimy imprezę.-zaproponował Harry.
-Za dzwonie do ciebie jutro. Okey?-zapytałam.
-Spoko. Spoko czekam na wiadomość od ciebie.-powiedział chłopak podając mi swój numer telefonu.
Chłopak ubrał się i wyszedł.


I Jak wam się podoba Ciąg dalszy już niedługo.! Proszę o komentarze!....:**** Pozdrawiam.

2 komentarze: