środa, 12 lutego 2014

яσz∂zιαℓ 3

Następnego dnia obudziłam się koło leżącego Nialla. Gdy lekko podniosłam się z łóżka popatrzyłam się na Nialla, chłopak miał otwarte oczy i patrzył się na mnie słodko swoimi oczami.
-No co się tak patrzysz ubrać się chcę!?-powiedziałam.
-Jesteś taka śliczna że napatrzeć się na ciebie nie mogę.-odpowiedział mi chłopak wstając i ciągnąc za rękę z powrotem do łózka.
-Niall!-krzyknęłam do chłopaka lecz on mi w połowie przerwał i pocałował.
To był mój najlepszy pocałunek. Gdy skończył ubraliśmy się i zeszliśmy na dół. Wszyscy już siedzieli przy stole, to znaczy prawie wszyscy nie było Louisa i Wiki.


                                               *****Oczami Wiki*****
 Po długiej imprezie położyłam się koło Louisa w łóżku. Nie wiem co we mnie wstąpiło ale wyznałam Louisowi całą prawdę, nie wiem co się stanie lecz po chwili już wiedziałam. Louis Tomlinson mnie pocałował i powiedział że czuje to samo, byłam wzruszona. Położyliśmy się spać. Rano jeszcze leżeliśmy w łóżku i rozmawialiśmy.
-Wiki! Wczoraj było fantastycznie. Mam pytanie. Została byś moją dziewczyną?-zapytał się mnie chłopak. Ja natomiast nic nie odpowiedziałam tylko go pocałowałam.
-No proszę odpowiedz mi!-Louis powtórzył pytanie. Ja zrobiłam to samo co wcześniej i w końcu powiedziałam.- Louis ja zawsze o tym marzyłam. Tak, zostanę twoją dziewczyną.- powiedziałam i pocałowałam go jeszcze raz.
Gdy już wstaliśmy z łóżka poszłam do łazienki się ubrać i wymalować, po mnie wszedł chłopak całując mnie w szyję i szeptając " Kocham Cię". Byliśmy już gotowi, zeszliśmy na dół chwytając się za rękę. Usiedliśmy do stołu.
- Ty Louis to wy jesteście razem?-zapytał z ciekawością Zayn.
- Tak!-chłopak bez problemu odpowiedział.
- Ej no weźcie Liam jest z Shopinią, ty Lou jesteś z Wiki, Zayn jest z Perrie, Niall jest z Leną, a ja zostałem sam.-powiedział Harry.
- Oj Harry przed mediami i tak muszę udawać twoją dziewczynę.-powiedziała Lena do Harrego.
-Niall kotku nie będziesz zły?-zapytała ponownie Lena tylko że tym razem Nialla.
-Nie kochanie, dla mnie jest ważne żebyś była szczęśliwa.-odpowiedział jej całując ją.
 Po śniadaniu Liam poszedł do Shopini, Zayn poszedł do Perrie, a Lena poszła z Niallem i Harrym na miasto bo sama z Niallem nie mogła.  Natomiast ja z Louisem zostaliśmy w domu i w końcu przeżyłam swój pierwszy raz z kimś kogo kocham. Było cudownie.


                                                      *****Oczami Leny*****
 Chciałam wyjść na miasto sama z Niall'em, ale nie mogłam ponieważ udawałam dziewczynę Harr'ego, dlatego że chciałam mu się odwdzięczyć za te sukienki.  Gdy doszliśmy piechotą na miasto weszliśmy do sklepu z bielizną.
-Lena Kochanie wybierz sobie jakąś sexi bieliznę.-powiedział po cichu do mnie Niallerek.
-Spoko!-powiedziałam zobaczyłam śliczną bieliznę od razu ją przymierzyłam. Gdy wyszłam Nialluś mnie pocałował i szepnął że wyglądam prześlicznie. Po zakupieniu zakupów  ja, Harry i Niall poszliśmy do kawiarni. Harry jak to Harry zakupił wszystkim mocne drinki. Gdy wypiliśmy już wszystko popatrzyłam na zegarek i powiedziałam że już jest późno a mu musimy już wracać do domu.
-Ej chłopaki ja muszę iść po Wiki i musimy wracać do domu bo rodzice niebawem przyjadą!-powiedziałam patrząc na zegarek w komórce.
-Ej no weź a kiedy przyjeżdżają?-w trakcie pytania Nialla za dzwonił do mnie telefon.
-Przepraszam was!-przeprosiłam ich oboje i odeszłam na bok. Dzwoniła do mnie mam że zepsuło im się auto i naprawa potrwa kilka tygodni więc będę za ok 2 miesiące. W końcu mieli prawo troszeczkę odpocząć.
-No dzwoniła do mnie mam i będę za ok 2 miesiące.-opowiedziałam na pytanie od Niallerka.
-No to zostańcie u nas miesiąc. Zamieszkajcie u nas, jesteśmy sami nudno nam.-proponował Niall.
-No nie wiem zapytam się Wiki.-opowiedziałam.
-No okey chodźcie już.-zaproponował Harry.
W drodze powrotnej zauważyli nas paparazzi, Harry od razu wyrwał mnie z rąk Nialla i przytulił do siebie. Gdy przejeżdżali udawaliśmy że się całujemy, to tylko udawany pocałunek był na szczęśćie Harry dał między moje a jego usta rękę bo wiedział że jestem dziewczyną Niallerka. Gdy już przejechali od razu Niall wziął mnie za biodro i przyciągnął do siebie i pocałował.
-Dzięki Lena że to dla mnie robisz!-powiedział z ulgą Harrym.
-Spoko!-odpowiedziałam.
Przed wejściem do domu spotkaliśmy Zayna i Perrie. Od razu pobiegłam na górę żeby się zapytać Wiktorii czy zostajemy u chłopaków miesiąc. Jednak do pokoju Louisa weszłam w ich sytuacji imtymnej.
-Przepraszam was!-powiedziałam widząc Louisa jak całuję Wiki to szyi i po ustach.
-Co chciałaś?-zapytała Wiki.
-Niall mi zaproponował żebyśmy zamieszkali u nich miesiąc a rodzice wracają na dwa miesiące i tak za niedługo moje urodzinki i super 18-nastka.-oznajmiłam Wiki i Louisowi.
-Wiki zgódź się proszę.-powiedział Louis całuję Wiki w usta.
-No okey.-odpowiedziała na moje pytanie a ja w tym czasie wyszłam z ich pokoju.



I oto ciąg dalszy mojego bloga za niedługo bedzie kolejna część!!! :****

4 komentarze:

  1. Czekam na nexta :D Wpadnij do mnie jak chcesz http://forever-in-your-memory-harry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:3 Jej ciekawe co będzie na 18, haha XD

    http://lovemealwaysbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny rozdział czekam na next----------------------------->

    OdpowiedzUsuń